Fòrum CAT

Didac ho ha escrit

Tarragona homenatja els esportistes més destacats de l

Avui, com qualsevol altre dia agafo el Diari Més i em sobta la portada on hi destaca una foto amb quitxalla, i no tant quitxalla, amb el titular de "Tarragona ret homenatge als esportistes més destacats de l'any", com he dit, molta canalla i entre ella també Natàlia Rodríguez, que suposo que ningú dubtarà que ha estat la "tarragonina" amb més éxit aquesta temporada. Tarragonina entre cometes perquè crec recordar que ara ja no resideix a Tarragona, amb això no vull dir que no representi Tarragona ni molt menys, però hi ha gent que per no residir a Tarragona tot hi representar institucions de Tarragona i portar el nom per les espanyes se li deneguen subvencions i ajuts varis però aquest no és el tema que vull tractar ara ...

Al que anavem, ens dirigim a la secció d'esports, meitat-final del diari, com en la majoria, ens trobem amb la notícia on ens parla de 16 guardonats, la majoria jovent que  se li atorgaran diplomes per les seves fites aconseguides.

Ara us facilito la relació dels atletes guardonats, segons informa aquest diari.


Natàlia Rodriguez | Adidas | Finalista en 1500 a Beijing
Guerau Guillen | Reial Club Nàutic Tarragona | Campió d'Espanya doble escull infantil masculí
Joan Ribot | Reial Club Nàutic Tarragona | Campió d'Espanya doble escull infantil masculí
Pau Franquet | Reial Club Nàutic Tarragona | Campió d'Espanya doble escull cadet masculí
Alfred Romero | Reial Club Nàutic Tarragona | Campió d'Espanya doble escull cadet masculí
Marina Martín | Reial Club Nàutic Tarragona | Campiona d'Espanya a dos sense timoner cadet femení
Alba Colomé | Reial Club Nàutic Tarragona | Campiona d'Espanya a dos sense timoner cadet femení
Montse Lozano | Club Gimnàstic de Tarragona | Sotscampiona de Catalunya individual i Campiona d'Espanya amb Catalunya al torneig de comunitats autònomes
Secció pilota | Club Gimnàstic de Tarragona | Ascens de divisió
Secció pilota (cadets) | Club Gimnàstic de Tarragona | Campions de Lliga
Club Voleibol SP i SP | Guanyadors Lliga Catalana
Club Ciclista CampClar | Campió d'Espanya d'elit sub-23, Campio de Catalunya de fons en carretera d'elit sub-21 i sub-19, el Diploma Olímpic d'Antonio Miguel.
David Llauradó | Club Ciclista CampClar | Or i plata en Persecució paralímpics
Montserrat Sabaté | Club Judo Vital Sport | Campionat de Catalunya i d'Espanya infantil en menys de 57 Kg
J. Antonio Gamito | Club Judo Vital Sport | Bronze al Campionat d'Espanya de menys de 50 Kg
Victor Garcia | Club Judo Vital Sport | Bronze Campioant d'Espanya de menys de 55 Kg


Un total de 16 diplomes, no està gens malament

Segueixo avançant i em trobo amb la secció d'opinió un títol, escrit per l'Editorial que diu "Portar el nom de Tarragona arreu del món"

Per resumir-ho encara que el podeu trobar al diari cito



"L'ajuntament va retre ahir homenatge als esportistes que porten Tarragona com un segell d'identitat que any rere any, anirà engrandint la ciutat" ... "segur que la propera edició veurem la sala de plens del consistori, més joves que han deixat el nom de Tarragona en molt bon lloc"


Em quedo amb la última frase ...

Jo, crec que conec almenys d'un altre nom que no apareix ni al diari, ni va ser convidat en aquest esdeveniment, i com jo, segur que hi ha molta gent que hi cabria aquí  però no han estat reconeguts.

Clar que aquí ara em podeu dir, bé, és el teu criteri, si no hi es serà per algo ...

Bé, exposo el cas i avalueu vosaltres mateixes si hauria de ser reconegut o no

Atleta de 15 anys (Cadet, com alguns dels que surten aquí, cadets són més grans que infantils)
Record d'Espanya de 60 metres tanques (El de catalunya batut dos cops)
Campió de Catalunya i d'Espanya de 60 metres tanques
Sots campió de Catalunya de 60 metres llisos i de proves combinades
Campió d'Espanya en 100 metres tanques amb Catalunya en encontre per federacions
Sots campió d'espanya en relleus 4x100 metresamb Catalunya en encontre per federacions
Record de Catalunya de 100 metres tanques
Bronze al Campionat de Catalunya de 100 metres tanques
Atleta del Club Atletisme Tarragona

Poder el meu criteri no és el mateix que el de l'ajuntament però crec que l'atleta, nascut i resident a Tarragona, i competint amb un Club de Tarragona, ha portat el nom de la ciutat "arreu del món" com diu el senyor Ballesteros però no se'l reconeix tú, que hi farem, deu ser que l'atleta i el Club no representem prou la ciutat de Tarragona

Ep! Si vols respondre al missatge, has d'identificar-te