Fòrum CAT

Didac ho ha escrit

Aplicacio per controlar entrenaments (areCAT)

#######################################################

areCAT versió 0.1 beta


Video de demostració: http://www.clubatletismetarragona.com/arxius/videos/arecat.ogg

Requeriments per utilitzar l'aplicació: Estar registrats a la web i tenir assignat un grup d'entrenament

changelog

29.04.2009 12:55:09 - @ Els entrenadors ja poden visualitzar els entrenaments i fer comentaris

28.04.2009 13:38:37 - @ Contaquilometres afegit, només es mostrarà si s'han especificat, per defecte ficarà 0

28.04.2009 10:40:31 - Ja es pot canviar de mes al mini calendari (endavant i endarrere)

28.04.2009 10:13:17 - Es poden borrar entrenaments

27.04.2009 20:47:28 -  Corregit bug on es podia especificar varios entrenos per a un mateix dia, ara només es pot afegir un entrenament per dia i usuari

26.04.2009 23:45:23 - Es publica la beta

23.04.2009 00:33:34 - Disseny de l'aplicació

#######################################################
Hola a tothom, avui el nostre mister, Pere, em comentava si hi havia algun tipus de sistema per a la web, de dur algun tipus de control dels entrenaments i marques. durant la temporada.

A primer cop de vista, se m'acut fer algo similar a el calendari que tenim de la web, on cadascú podra afegir el  que fa cada dia, carregues de pesos, temps en series etc...

La cosa seria que cada usuari de la web tindria el seu plànol, així que m'agradaria que fessiu arribar les vostres propostes de com podria ser, que podria tenir.

Jo diferenciaria per a que sigui més visual al calendari, el tipus d'entrenament que s'ha fet segons uns etiquetes/categories, per exemple,

- Series  en blau (alla cadascú podria esciure el tipus de series que ha fet i els seus temps)
- Rodatge / Bici (groc)
- Descans / Lesió (vermell)
- Gimnas (verd)
- Tecnica (taronja)
- Sensacions
- Altres


No se si afegirieu / treurieu alguna categoria o com o muntarieu. Espero propostes





Ep! Si vols respondre al missatge, has d'identificar-te