Fòrum CAT

Didac ho ha escrit

Entrevista a Javier Villamayor, Coordinador dels Jocs del Mediterrani 2017

Hola a tothom, divendres va arribar via Twitter una entrevista del Coordinador dels Jocs on parla una mica de l'atletisme.

 

Escric aquí el fragment que parla d'atletisme

 

– Part dels diners del govern central estan destinats a la remodelació i arranjament de les pistes d’atletisme de Campclar. Actualment hi ha nois i noies que entrenen i competeixen allí. Si es fan les obres, han de marxar a un altre lloc, on aniran?
– La setmana passada vam presentar a la secció d’atletisme del Nàstic i al Club Atletisme Tarragona (CAT) el projecte del nou estadi d’atletisme. En una segona part de la reunió se’ls va plantejar les alternatives mentre durin les obres.
– Entre les alternatives hi ha fer una pista a la Laboral?
– Em sembla que no. Era una de les possibilitats però em sembla que no hi ha recursos.
– A la Laboral hi havia una pista d’atletisme, però molt antiga, s’hauria de fer nova.
– Bé, em permetrà: la Laboral no és de titularitat municipal, ignoro que s’hagi visitat o conegut, potser sí.

– Vostè és el Coordinador General dels Jocs Mediterranis. Aleshores, on aniran els atletes tarragonins?
– Em sembla que hi havia Valls, Cambrils i d’altres i fins i tot algunes escoles o instal·lacions a Tarragona.

– Vostè ha parlat d’escoles i instal·lacions a la ciutat però, que jo sàpiga, de pistes d’atletisme no n’hi ha més a banda de Campclar.
– Cert.

– Tenint en compte que sabem des del primer dia que s’ha de reformar i s’han de fer obres a les pistes de Campclar perquè es fa l’estadi d’atletisme, no creu que la imatge que s’està donant és d’improvització? Em refereixo que ara estan tenint reunions per saber on han d’anar els atletes quan ja se sabia que s’havien de traslladar, i falten 15 mesos pels Jocs.
– Què vol que li digui? M’he reunit amb les entitats i estem buscant solucions.

“Si la gent vol pensar que estem improvisant, ho poden pensar”

– Doncs això, no podíem haver previst tot això, sabent que s’havia de fer, i buscar un lloc amb antelació? No creu que és normal que la gent pensi que s’està improvisant?
– Si ho volen pensar, ho poden pensar.

Ep! Si vols respondre al missatge, has d'identificar-te