Gran èxit en la inauguració de la temporada de l'ECAT

Lluís Vázquez Vilamajo 17 Sep 2013

L'Escola del Club Atletisme Tarragona s'ha posat de nou en marxa aquest dimarts, a les pistes de l'estadi Municipal de Camp Clar, amb un èxit aclaparador de participació. L'Escola ha encetat així el seu cinquè any de vida amb una primera jornada en la què més d'un centenar de nens i nenes d'entre 4 i 15 anys han pogut entrar en contacte amb la pista i conèixer els monitors i nous companys. Davant el gran nombre d'inscrits, l'Escola ha incrementat enguany el número de monitors, el que permetrà disposar de major número de grups d'entrenament, de diferents edats.

El termini d'inscripció romà obert, pel que tots aquells nens i nenes interessats en apuntar-s'hi poden fer-ho, directament a les pistes, els dimarts, dijous o divendres a partir de les 17.45, o bé a la pagina web del club (http://www.clubatletismetarragona.cat).

Els èxits obtinguts tant a nivell social com de resultats en els darrers anys han permès que l'Escola creixi any darrere any de forma sostinguda. El bon ambient es fa notar a les Pistes de Camp Clar, on petits de totes les edats conviuen, juguen i entren en contacte amb les diferents disciplines atlètiques.

En la vessant competitiva, els nens tenen l'oportunitat de participar en els crosos organitzats pel Consell Comarcal del Tarragonès i en les
proves i campionats en pista que organitza la Federació Catalana d'Atletisme, però, sense cap mena de dubte, el millor de tot és el gran
ambient que regne entre els nens cada tarda d'entrenament.