Gran èxit dels relleus benjamins a la prèvia de Castellar

Lluís Vázquez Vilamajo 07 Apr 2014

Els equips de relleus benjamins de l'Escola del Club Atletisme Tarragona van assolir un gran èxit aquest cap de setmana a Castellar del Vallès, en la prèvia del Campionat de Catalunya, en aconseguir classificar-se per la jornada final tant en categoria masculina com femenina.

L'equip masculí, integrat per Àlex Garcia, Gerard Ferràndiz, Marc Rozas i Rubén Paredes finalitzatva tercer de la seva sèrie, amb un excel.lent registre de 41 segons, i es classificava entre els setze millors, de manera que disputarà les semifinals en la jornada final, a celebrar el proper 3 de maig a Mataró.

L'escola CAT presentava dos equips femenins a la competició, tot i que el passi a la jornada final estava limitat a un equip per club. Ambdós equips van competir de forma sensacional. El relleu integrat per Ariadna Suárez, Júlia Suàrez, Alanis De las Heras i Zaira Bueno finalitzava en tercera posició de la seva sèrie, en dura lluita amb l'equip de l'Universitari, amb un magnífic temps de 42.5 segons. Però les bones notícies no s'havien acabat, i l'altre equip, integrat per Berta Pomés, Olivia Nolla, Martina Pomés i Natàlia Sánchez s'imposava de forma clara en la seva sèrie, amb un sensacional registre de 38 segons, el millor de totes les sèries, i aconseguia de forma brillant la classificació per a la jornada final.