EL CAT acaba tercer del grup D al Català de clubs

Lluís Vázquez Vilamajo 06 May 2014

El Club Atletisme Tarragona finalitzà en tercera posició en la jornada final, dins del grup D, del Campionat de Catalunya de clubs 2014, disputada a l'Estadi Municipal de Camp Clar de Tarragona aquest diumenge. La victòria fou pel CA Mollet, amb 126,5 punts, per 119,5 del CE Universitari i 107,5 del CAT, en una jornada marcada pel sol, un gran ambient atlètic i la multitud de proves disputades en un sol matí.

L'equip tarragoní, integrat per atletes masculins i femenins, va completar una bona jornada, amb victòries en set de les quaranta proves disputades. Blanca Tortajada en el llançament de martell, Núria Torredemé en els 100 metres tanques, Sílvia Gutiérrez en els 400 metres tanques, Marina Tibau i Robert Romaní en el llançament de pes, Alícia Vázquez en el salt amb perxa i Ferran Tortosa en el llançament de javelina aconseguien les victòries locals. Altres resultats força destacats foren les segones posicions assolides per Mireia Molné en els 800 metres llisos, Maria Font en els 5.000 metres marxa, Mireia López i Iván Benítez en el salt de llargada, Marisa Pradillo i Daniel Ariza en el llançament de disc, Ivan Tamarit en els 100 metres llisos i Adolf Milla en els 200 metres llisos, així com del relleu femení de 4x400, després d'una emocionant cursa amb constants canvis de posicions.

Es disputava conjuntament el Critérium Català de Clubs, per a equips amb participació d'un sol sexe, en el que resultaren vencedors el CA Castellar en homes, i el CA Cambrils en dones.