Les veteranes del CAT baten de nou el Rècord de Catalunya en la prova 4x100

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 18 May 2014

Les atletes veteranes del Club Atletisme Tarragona, Ana Cabello, Miriam Domingo, Pilar Fernández i Marisa Pradillo, han realitzat el rècord de Catalunya de relleus 4x100 de la categoria F-45 durant una jornada de control a la pista de Cambrils celebrada el diumenge 18 d'abril. La marca aconseguida és de 1:00.85 i rebaixa en més de 7 segons l’anterior rècord de Catalunya que estava en mans del mateix club.

El relleu l’ha començat Miriam que ha fet una molt bona progressió donant el relleu en primera posición a l’Ana, que l’ha mantingut fent la contrarecta on l’esperava la Pili que ha fet la curva en vent en contra a molt bon ritme. Finalment ha fet l’últim relleu la Marisa que ha fet la recta d’arribada marcant el nou rècord i molt a prop de baixar el minut en aquest relleu dels 100 metres.