Pratenc i Manresa guanyen a Camp Clar mentre que el CAT es 5è (veteranes) i 7è (veterans)

Lluís Vázquez Vilamajo 01 Jul 2014

Els equips del Pratenc Associació d'Atletisme i Avinent Manresa es van proclamar aquest diumenge a l'Estadi Municipa de Camp Clar campions de Catalunya de clubs veterans, en la classificació masculina i femenina respectivament, en una competició en la què el Club Atletisme Tarragona va complir amb escreix, classificant l'equip femení en cinquena posició i l'equip masculí en setena.

Organitzat pel club tarragoní, el campionat va quedar aviat resolt en favor de l'equip del Pratenc AA, que s'imposava amb claredat amb 160.5 punts a l'Avinent Manresa, segons amb 119 punts i al Club Esportiu Universitari, tercer amb 113.5 punts, mentre que el CAT era setè amb 84 punts. En la competició femenina, l'Avinent Manresa s'imposava amb 56 punts, per davant del Lleida UA amb 49 i del Barcelona Atletisme amb 47.5 punts, mentre que les veteranes del CAT eren cinquenes amb 24 punts.

A nivell individual, els atletes tarragonins van  competir al millor nivell, lluitant per la victòria en diverses proves. A destacar les excel.lents actuacions d'Ana Cabello, tercera en els 200 metres llisos amb 31.63, i les cinquenes posicions assolides per Pilar Fernández, Joana Pinyol i l'equip de relleus en els 400 metres llisos (1.14.70), el llançament de pes (6.53m) i el relleu 4x100 (1.01.12), respectivament. Entre els veterans, magnífiques actuacions de Jesus Montolio i Josep Maria Mateo, assolint la segona posició en les proves de 400 metres llisos (54.35) i salt de llargada (5.48m), així com Luis Sáez, quart en el llançament de pes (8.04m) i les cinquenes posicions assolides pels equips de relleus 4x100 i 4x400.