Jorge de Andres finalitza segon a la 5ª Cursa Nocturna Sant Jaume celebrada a Reus

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 19 Jul 2014

A la ja tradicional Cursa nocturna de 10 km celebrada a Reus, Jorge de Andres del Club Atletisme Tarragona ha finalitzat en 2ª posició fent un excel·lent temps de 35’12’’, a tant sols 18 segons del gran atleta Pedro Ortega (Evasion Running Reus). Tercer va ser un vell conegut també del CAT, l’Òscar Gómez (C.A. Francolí) que va arribar a 1’ del guanyador. Antonio Ramos, també del CAT va arribar 9è (38’15’’) i el incombustile atleta del Club Atletisme Tarragona Joan Blanco va ser 44è (41’44’’) sent tercer de la seva categoria. Isidre López del CAT va finalitzar 70è (43’26’’) i Pere Virgili 79è (44’05’’).

La guanyadora de la cursa en categoria femenina va ser Noemí Aumedes (Fonistes d’Artesa de Segre) que va marcar un temps de 41’49’’, segona a 28’’ va ser Carla Playà (Club Tennis Reus Monterols) i tercera l’atleta del C.E. Trail Tarraco, Judit Juncosa que va fer un temps de 44’17’’.

Aquesta prova possarà a punt als atletes amb l’objectiu de la Cursa de l’Espluga que es celebrarà l’últim dissabte d’aquest mes.