Multitudinària participació i molts podis pel CAT al Cros de Vilaseca

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 28 Oct 2014

Aquest diumenge s’ha disputat, en el Parc de la Torre d'en Dolça, la 32è edició del Cros de Vilaseca, brillantment organitzat pel Club Atletisme Vilaseca, i en el què l'Escola del Club Atletisme Tarragona ha estat àmpliament representada. Una gran representació de nens i nenes han fet del lila el color més vist a les curses dels més petits, ja que fins a 81 nens i nenes de l’Escola han estat presents en aquest cros que és el més antic de la comarca. En aquesta cursa també han estat presents els més grans del CAT, participant en la cursa senior.

En categoria Cadet, hi va haver triplet lila, guanyant la cursa de manera plàcida Maria Buscail que feia el seu debut en el CAT. Marta Targa era segona i Mireia López tercera. En categoria masculina, Gerar Parera també va pujar al podi en ser tercer.

A la categoria Infantil, Sira Bo va fer una esplèndida cursa arribant 1ª. Darrere d’ella, en segon lloc arribava la Mar Vázquez, seguida per Aida Vallés (5a), Berta Pardines (8a), Gemma Parera (9a), Marina Pelicano (11a) i Marta Morera (12a). En categoria infantil, Dicac Safont era segon, seguit per Aleix Lago, tercer, Josep Aldave (6è), Bernat Verdú (8è), Mario Sánchez (12è), Alex Gran (13è), Edgar Jose (14è) i Xavier Fort (15è) completava l’àmplia participació dels infantils.

En categoria aleví mascuí, Pol Aixalà va pujar al podi, sent segon. Alex Ortega (16), Oriol Aldave (19) i Óscar Bartolomé (20) van completar la participació dels alevins. En categoria femenina també van fer un molt bon paper Laura Yan Solé que va quedar tercera i va estar acompanyada en aquesta cursa per un grup d'atletes liles: Claudia Mir (5), Marina Burjalès (7), Lucia Mayolas (12), Martina Salvadó (13), Emma Rondeleare (14), Laurine Marimon (15) i Rita Salvadó (16).

Entre els benjamins, Alex Garcia va ser quart sent el més destacat dels atletes participants de l’ECAT, participant Isaac Guzmán (13), Martí Farré (14), Pols Mascarell (16), Oriol Virgili (22), El Hadji Diop (23), Hugo Sáiz (27), Marc Rozas (28) i Eric Gómez (29). Pel que fa a les nenes benjamines, triplet lila al podi, sent primera Natàlia Sánchez, segona Laia Aldave i tercera Anna Salvadó. Gran participació en aquesta categoria on les atletes del club han estat en llocs capdavanters. Martina Pomés (5), Zaira Bueno (7), Unaisa Guijarro (10), Olivia Nolla (13), Berta Pomés (14), Marina Mir (16), Paola Gómez (17), Ariadna Suárez (18), Júlia Suárez (21), Alba Torres (22), Jana Torres (23), i Elora Ferrario (30).

També, a la categoria de prebenjamíns masculins, els tres atletes de l’ECAT van pujar al podi: Lluc Subirós, primer, Joan Sinfreu, segon i Unai Ortí tercer. Joan Martorell (7), Marcos Jiménez (9), Pol Gómez (10) i David Bartolomé corrien també defensant la samarreta lila del Club Atletisme Tarragona. En categoria femenina van participar Raquel Mestre que va ser cinquena, Silvia Vicente sisena, Erika Gómez onzena, Xenia Antillac, dotzena, i Luana Izaga trezena.

En les categories prebenjamins petits (nascuts al 2008) van participar Guillem Farré, Pau Rozas, Bernat Bardina i Jofre Virgili.

Dels minis masculins (2009), Jeroni Flores arrivà a meta en tercer lloc. Martí Pi (8), Quimjez Izaga (9) i Nil Ripoll (18) van participar aportant una gran lluita fins al final. En categoria femenina dels minis del 2009, Clara Ortíz arribà vuitena, Leyre Bueno novena, i Jordina Antillach, dotzena.

I per finalitzar, els minis més menuts (nascuts l’any 2010) van tenir també la seva cursa on en categoria feminina Diana García va ser segona. El van acompanyar, en aquesta, la seva primera cursa, la Leyre Ortega que va quedar dotzena. En categoria masculina, Ivan Jané va entrar en el 8è lloc.

També han corregut aquest cros, atletes seniors del Club Atletisme Tarragona. En la Cursa Absoluta Jorge de Andrés ha estat el segon a l'entrar a meta, just davant del Tonyo Gironès, ambdós corredors del Club Atletisme Tarragona. El guanyador de la cursa ha estat Àlex Méndez del Medilast Sport Lleida. En la Cursa Popular també han participat el juvenil Xavier Ros (7) que ha estat el segon en la classificació en categoria juvenil, José F. García, (8), Àlex López (19), Ramón Clapera (22), Albert Bó (23) i Joan Bardina (26).