Les cadets del CAT, 12enes al Campionat de Catalunya de cros

Lluís Vázquez Vilamajo 02 Feb 2015

Aquest diumenge s'ha disputat en jornada matinal el Campionat de Catalunya de cros en categoria Cadet, a les afores de Caldes de Malavella. Un ambient fred i circuit gebrat esperava els atletes del Club Atletisme Tarragona que es van desplaçar a la localitat gironina on es disputava la 30ena edició d'aquest cros i que coincidia enguany amb el Campionat de Catalunya de Cros Cadet. La cursa cadet, la primera del dia,es disputava amb temperatures sota zero, el que feia encara més dura la cursa.

Per part del CAT, prenien la sortida la Sira Bo, la Maria Buscail, la Mireia López i la Nerea Lago, completant un circuit de 3.200 metres amb forts desnivells. Per primera vegada el Club Atletisme Tarragona prenia part en aquest Campionat en format de Club. El nivell de la cursa era molt alt i el ritme de les atletes així ho confirmava. La guanyadora en categoria cadet fou Elia Saura del CA Canaletes que donava la sorpresa guanyant a l'atleta del Club Atletisme Igualada Paula Blasco favorita i guanyadora de tots els cros que ha disputat aquesta temporada, incloent-hi el del passat cap de setmana, el Cros Juan Muguerza disputat a Elgoibar. Paula arribava a tan sols un segon de la guanyadora. Tercera en arribar a meta era l'atleta vigatana Jana Aguilar.

L'equip del Club Atletisme Tarragona, entrenat per en Ferran Tortosa, finalitzava en dotzena posició, arribant a meta la Sira Bo en 34ª posició, 44ª la Maria Buscail, 65ª la Mireia López i 78ª la Nerea Lago. El Campionat per clubs era pel CA Igualada; segon el CA Vic i tercer el CA Canaletes.

També dos representants masculins del CAT prenien part en aquest Cros de Caldes de Malavella. Els dos quatllaven una magnífica cursa, sent Gerard Parera en categoria cadet 36è i Aleix Lago participant en categoria infantil, 16 è.