El CAT present a l'exhibició de salts de perxa i alçada a la Plaça de la Font

Lluís Vázquez Vilamajo 11 Sep 2015

El Club Atletisme Tarragona estarà molt ben representat en la segona exhibició de salt d'alçada i perxa Tarragona 2017 que tindrà lloc aquest diumenge a la Plaça de la Font de Tarragona. L'activitat, que començarà a les 17 hores i comptarà amb la presència de quatre atletes del Club Atletisme Tarragona, una atleta del Club Gimnàstic i un bon grapat de primeres figures espanyoles d'aquestes especialitats.

Es podran veure en acció alguns dels millors atletes estatals d’aquest esport com el campió d’Espanya Miguel Ángel Sancho, la subcampiona d’Espanya de salt d’alçada Cristina Ferrando, o la campiona de Catalunya de salt de perxa Ana Maria Pinero i l’olímpic Igor Bychkov, qui va participar en els Jocs Olímpics de Londres.

Per part del CAT prendran part en l’exhibició de salt amb perxa Iris Cherta, atleta juvenil amb una millor marca de 2,55 metres i Berta Sánchez, atleta infantil, actual sotscampiona de Catalunya de l'especialitat en pista coberta, i que té una millor marca de 2,65 metres. En la prova de salt d'alçada, la representació del CAT correrà a càrrec de Maria Álvarez, atleta júnior amb una millor marca de 1,60 metres, i d'en Jan Sans, actual campió d'Espanya juvenil en 110 metres tanques i que té una millor marca en el salt d'alçada de 1,81 metres. En aquesta prova competirà també l'atleta del Gimnàstic Laura Matas.

L'exhibició s'iniciarà a les 17 hores amb una classe tècnica de salt d’alçada dirigida a nens i es donarà inici al salt amb perxa. Es tracta d'una sessió popular, oberta a tots aquells nens i nenes que tinguin ganes de fer-la, pel que us animem a venir equipats per tal de poder participar-hi. A les 18 hores començarà l’exhibició de salt d’alçada, en paral.lel a la competició de perxa. Durant tota la tarda, hi haurà instal.lada a la Plaça una carpa dels Jocs Mediterranis on es podran obtenir fotografies signades pels atletes i on es realtzarà un sorteig entre tots els assistents.