Ramon Anton, bronze al Nacional de Marató - Gran actuació de Julia i Ariadna Suárez, Laura Santos i Ruben Paredes

Lluís Vázquez Vilamajo 23 Feb 2016

L'atleta veterà del Club Atletisme Tarragona Ramon Anton va assolir una excel.lent tercera posició final en el Campionat d'Espanya de Marató disputat aquest diumenge a Sevilla, en finalitzar la cursa amb un sensacional registre de 2h48m20s. L'atleta tarragoní va ocupar la plaça 347 de la general, però pujava al tercer esgraó del podi de la seva categoria, per a atletes d'entre 55 i 59 anys. Un nou èxit del veterà atleta tarragoní en una distància que domina a la perfecció.

El cap de setmana ha portat també excel.lents notícies per part d'atletes de l'Escola CAT. La Júlia Suárez assolia la dinovena posició en la cursa alevina del Campionat de Catalunya de marxa atlètica, disputat a El Vendrell, mentre que Laura Santos acabava en la posició 48 i Ariadna Suárez en la 57. Les marxadores tarragonines assolien a més l'onzena posició en la classificació per equips, en una cursa disputada a una distància de dos quilòmetres. Es tracta de la primera participació d'atletes del club en molt de temps en prendre la sortida en un campionat de Catalunya individual i per equips de marxa atlètica en ruta.

També quatllava una gran actuació en Rubén Paredes, en finalitzar segon a la prova del salt de llargada del VI Trofeu Sabadell Promoció III Memorial Natàlia Amiel, disputat aquest dissabte a la Pista Coberta de Sabadell. Ruben aconseguia un millor salt de 4,22 metres, tan sols superat per Martí Fontanals (CE Penedès). Tambè finalitzava novè en el salt d'alçada, amb un millor salt de 1,15 metres.