El CAT acaba quart al seu grup del Campionat de Catalunya

Lluís Vázquez Vilamajo 19 Apr 2016

El Club Atletisme Tarragona va completar aquest diumenge a Lleida una excel.lent segona jornada de la fase classificatòria del Campionat de Catalunya de clubs 2016, consolidant-se en la quarta posició del grup A, en sumar un total de 18.418 punts. Amb aquesta puntuació, l'equip tarragoní finalitzà en la posició dinovena de la classificació general del campionat, amb un total de 37.991 punts, la millor puntuació i classificació mai assolida per l'equip tarragoní des que aquest campionat va canviar de format al 2013.

Les millors actuacions de la jornada van ser protagonitzades per en Mohamed Maman, segon als 200 metres llisos amb uns excel.lents 22.79 segons i per Bàrbara Pintado, segona al llançament de disc amb un millor llançament de 33.89 metres. Grans resultats i marques també els assolits per per Álvaro José Férrez, tercer al llançament de javelina amb 35.63 metres, per Robert Romaní, tercer al salt de llargada amb 6.79 metres, per Mariona Martín, quarta al llançament de martell amb una marca de 36.50 metres i pel relleu masculí de 4x400 metres (quart amb 3.36.88), així com les cinquenes posicions assolides per Abdelhakim Hamid als 800 metres llisos (2.02.24), Jan Sans als 400 metres tanques (59.48 segons) i l'equip de relleus 4x400 femení (4.34.75). L'equip tarragoní va comptar, un cop més, amb el reforç d'un bon nombre d'atletes provinents de l'Escola CAT, com Berta Sánchez, Maria Falcó, Mar Vázquez, Maria Buscail, Júlia Caixal, Mireia López, Nerea Lago, Andrea López, Dídac Alonso o Gerard Parera, així com d'alguns ilustres veterans i de recents incorporacions al club i a aquest esport, com l'Oriol Falguera (8,26 a pes)

El CAT afrontarà diumenge la final en el grup C a Mataró, en la què tindrà com a rivals els equips del CA Granollers, UA Barberà, CA Vic, UA Rubí, GEiEG Gironí, GA Lluïsos de Mataró i CA Gavà. Tots ells lluitaran per assolir la victòria en aquest grup i decidir l'ordre en la classificació final entre les posicions disetena i vint-i-quatrena de Catalunya.