Tonyo Gironès i Dídac Safont llueixen a la Cursa contra el Cáncer de Mama de Tarragona

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 25 Oct 2016

Gran actuació dels dos participats del Club Atletisme Tarragona a la Cursa de 5 kms que s'ha celebrat aquest diumenge a Tarragona per recullir fons contra el Càncer de Mama.

L'atleta Dídac Safont ha entrat en el 14è lloc aturant el crono als 19'35'' mentre que Tonyo Gironès ha entrat 16è, arribant a meta als 19'55''. El guanyador de la cursa ha estat l'atleta ghanès Sie Kwasi, de l'Athletic Track Bikila Tarragona (15'58'').

En aquesta cursa s'han trobat dos atletes del CAT de perfil ben diferent: un, el Dídac, jove i amb un talent especial que pot donar molt de sí; l'altre, el Tonyo, un atleta veterà de fons que darrerament es dedica més al ciclisme però no deixant de banda aquest esport i el club que representa amb molt d'orgull.