Gran participació lila en la Sant Silvestre de Tarragona per tancar l'any

Lluís Vázquez Vilamajo 01 Jan 2017

La tradicional cursa de Sant Silvestre de Tarragona, magníficament organitzada com sempre pels Fondistes de Tarragona, va tancar ahir l'any atlètic pels carrers de Tarragona, i va comptar amb la participació de més de seixanta atletes del Club Atletisme Tarragona, de totes les edats, que van voler unir-se a la cursa més festiva.

En la vessant més competitiva, els atletes més destacats foren una jove promesa de només tretze anys, la Carla Gonzàlez, que va quatllar un gran final de cursa classificant-se en una sensacional 15ena posició en la classificació femenina, i un ilustre veterà, l'incombustible Fernando Flores, que finalitzava en una magnífica dinovena posició, en una cursa en la què s'imposava José Manuel Nieto (Kalenjins), per davant de dos ex-atletes del club, Moha Mamman (ara al UA Lleida) i Pedro Ortega (ara al FACVAC de Valls).

També molt bona cursa de Gerard Parera (51è), Tonyo Gironès (58è), Pep Aldave (83è), Dídac Safont (84è), tots ells entre els 100 primers.

Entre les noies, a més de la Carla, Patrícia Del Campo era 47ena, Andrea Carrasco (59ena), Laia Aldave (68ena), Marta Ros (74ena), Andrea Molina (80ena), Êrika Díez (90ena) entraven entre les 100 primeres noies.

I destacar també la creixent participació de nens i nenes de l'Escola CAT, que sols o acompanyats del pare o la mare van afrontar la cursa amb gran ilusió i alegria.

Fotos de la cursa: http://clubatletismetarragona.cat/fotografies/index.php/Temporada-2016-2017/Sant-Silvestre-TGN-31-12-2016