Cap de setmana complet per a l’ECAT

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 16 Jan 2017

Aquest cap de setmana s’ha presentat replet de competicions per als atletes de l’Escola del Club Atletisme Tarragona.

El dissabte, el Club organitzava a les pistes de Cambrils una jornada classificatòria per al Campionat d’Espanya del Divirtiéndose con el atletismo, alhora que es disputava també un control benjamí i aleví. En la jornada del Divirtiéndose, l’equip cadet femení del Col·legi Sant Pau Apòstol de Tarragona, format per Aina Filella, Berta Pardines, Clàudia Mir, Laura Yan Solé, Mar Vázquez i Maria Falcó (a destacar que totes són atletes del Club Atletisme Tarragona), van intentar realitzar la millor actuació possible per intentar classificar-se per a la jornada final, que es disputarà a principis d’abril a Madrid.

I el diumenge, es disputava el Cros del Mare Nostrum, on els i les atletes del CAT, com ja porten fent durant el que portem de temporada, han realitzat una magnífica actuació:

En la categoria cadet, Marta Ros guanyava la seva cursa, mentre que Aleix Lago finalitzava en 3a posició. Dídac i Pep corrien també les curses cadets.

Junt amb els cadets, corrien també els infantils, sent Carla González 3a en la femenina, i Pol Aixalà 5è en la masculina. Amb ells van córrer també Èlia, Cristina, Lucía, Judit, Víctor i Oriol.

En categoria aleví, Lucía Vega entrava a meta en 1a posició i Laia Aldave ho feia en 3a, mentre que en categoria masculina el més ràpid era Pol Mascarell, que finalitzava en 14ena posició. A més, també finalitzaven les curses amb més representació lila Natàlia, Júlia, Lara, Aina, Èrika, Jana, Alba, Ariadna, Cristina, Laura, Víctor, Martí, Egoitz, Hugo, Oriol, Isaac, Marc i Marc.

Pel que fa als benjamins, cal destacar que és la categoria amb més posicions de podi aconseguides. En les curses del 2007, triplet de l’ECAT en la masculina, amb Lluc Subirós al calaix més alt del podi, Joan Sinfreu en 2a posició i Marcos Jiménez en 3a posició; i en la femenina, la primera atleta lila en entrar va ser Luana Izaga en 9a posició. I en les curses del 2008, Guillem Ferran, una vegada més entrava en 1a posició i Ot Pego finalitzava 3r en la masculina; i en la femenina, Andrea Molina finalitzava 2a. Van creuar línia de meta, també, Unai, Ferran, Joan, David, Carla i Laura, en les del 2007; i Guillem, Miguel, Jofre, Pau, Ariadna i Candela, en les del 2008.

Entre els prebenjamins, Ona Sansa finalitzava en 2a posició en la cursa del 2010 i Jan Jacob ho feia en 5a posició; en les del 2009, Noemí González era 5a i Jeroni Flores, 6è. Junt amb ells també van córrer Diana, Clàudia, Duïna, Nora, Paula, Judith, Pablo, Miquel, Joel, Ferran i Biel, les del 2010; i Clara i Ivan les del 2009.

En categoria mini, Lara Garcia entrava en 4a posició i Leo Sánchez en 10a, en les de l’any 2011, acompanyats per en Gerard; i en la cursa dels més petits, la del 2012, Irene Martín entrava en 6a posició.

I ja en categoria absoluta, els més ràpids eren Juan Carlos Herrera en la masculina, entrant en 5a posició, i Dolors Calatrava en la femenina, sent 6a.