Setena posició de l'Alícia Vázquez al Campionat de Catalunya júnior de pista coberta en els 60 metres tanques

Lluís Vázquez Vilamajo 12 Feb 2017

L'atleta del Club Atletisme Tarragona Alícia Vázquez Domingo va finalitzar en una excel.lent setena posició en la final de la prova dels 60 metres tanques del 25è Campionat de Catalunya júnior en pista coberta disputat a la Pista Coberta de Catalunya a Sabadell aquest dissabte. L'Alícia va realitzar un gran campionat ja des de la semifinal, en la què es guanyava el pas a la final en finalitzar en quarta posició i rebaixava la seva marca personal fins al 9.56 segons, aconseguint a més la marca mínima per anar al Campionat d'Espanya de la categoria, que tindrà lloc a València a principis de març.

En la final, i ja sense els nervis d'assolir aquesta mínima, l'atleta entrenada per en Ferran Tortosa realitzava de nou una molt bona cursa, i rebaixava de nou la seva marca fins als 9.53s, classificant-se en setena posició, en una cursa en la què s'imposava l'Àfrica Radsma (Lleida UA) amb 8.85s, per davant de Mar Ramírez (AA Catalunya) i Maria Hernández (FC Barcelona), mentre que l'atleta de Torredembarra Andrea Trapé (AA Catalunya) era sisena.

A destacar l'absència de Jan Sans en aquest campionat, degut a les molèsties físiques que l'atleta tarragoní va notar en l'escalfament del passat dimarts previ a la seva participació en el Meeting internacional de Catalunya, i que el mantindran apartat de les pistes encara uns dies. I els excel.lents resultats assolits per atletes formats en el club, com la victòria de la Montse Montañés (ara a l'Avinent Manresa) al llançament de pes juvenil, amb uns sensacionals 12,73 metres, i la vuitena posició final de Xavier Ros (ara a l'AA Catalunya) en la final dels 800 metres, amb un temps de 2.05.56.