El CAT acaba quart del seu grup a la 1a jornada del Campionat de Catalunya de clubs

Lluís Vázquez Vilamajo 10 Apr 2017

L'equip sénior del Club Atletisme Tarragona ha finalitzat en una excel.lent quarta posició final del grup A en la primera jornada de la fase classificatòria disputada aquest diumenge a l'Estadi Municipal les Basses de Lleida. L'equip tarragoní ha sumat un total de 17.579 punts, assolits en base a convertir les marques aconseguides pels seus atletes en les proves disputades en aquesta jornada, en la què lidera la classificació el CA Igualada amb 25.835 punts.
Per part dels tarragonins, les actuacions més destacades han estat els excel.lents 58 segons i 68 centèssimes assolits per l'Àlex Cruset en els 400 metres tanques, els magnífics 28 segons i 20 centèssimes de la Daina Falguera als 200 metres llisos, el gran registre de 4.24.25 del relleu 4x400 femení integrat per Nerea Lago, Daina Falguera, Maria Buscail i Sira Bo i els excel.lents 10 metres i 29 centímetres assolits per la Maria Falcó en la prova del triple salt. Destacar també el nou rècord del club femení assolit per la Berta Sánchez en el salt amb perxa, superant el llistó situat a 2,80 metres d'alçada. Altres actuacions destacades han estat Javier Almale als 200 metres llisos, Sira Bo i Maria Buscail als 400 metres tanques, Iván Benítez i Jesús Montolio al salt de llargada, Gerard Parera als 800 metres llisos, Adrià Serres al llançament de javelina i Juan Carlos Herrera en els 400 metres tanques, aixi com la participació d'atletes veterans com en Jordi Puig, Antònia Royo, Ana Cristina Velasco, José F. Garcia, Isidre López o la Marisa Pradillo, que també han aportat punts molt valuosos.
La propera jornada, a disputar a Amposta el 22 d'abril, servirà per tancar la fase classificatòria i establir els grups que disputaran la fase final.