Les juniors del CAT al Campionat d'Espanya de Cross per Clubs i la resta de competicions.

Imatge de Jose Fco. García Navarrete
Jose Fco. García Navarrete 12 Feb 2004
Aquest proper cap de setmana, l´equip junior femení del CAT disputarà el 39é. Campionat d´Espanya de Cross per Clubs. La fita a la ciutat de Cáceres a les 11 hores del matí.

Així tantmateix, una representació d´atletes i de socis amics del CAT aniran a disputar la Mitja Marató de Gavà , important cursa de ruta del calendari català i nacional.

I per últim, també tindrem representació en el XVL Cross de Marcel.lí Genér, que es disputarà a la ciutat de Reus.

El CAT segueix competint en els importants esdeveniments atlètics que tenen lloc tots els caps de setmana, deixant palés l´óptim rendiment dels seus atletes setmana darrera setmana.