Excel.lent 6ena i 7ena posició dels veterans del CAT al Campionat de Catalunya de clubs

Lluís Vázquez Vilamajo 04 Jul 2017

Els equips femení i masculí del Club Atletisme Tarragona van finalitzar en unes excel.lents sisena i setena posició final en el Campionat de Catalunya de clubs veterans, disputat aquest diumenge a les pistes de Can Dragó a Barcelona. L'equip femení va realitzar segurament la seva millor actuació de mai en aquest campionat, finalitzant en la quarta posició, amb els mateixos punts que altres dos equips, el CA Nou Barris i el GA Lluïsos de Mataró. Només pel menor nombre de millors posicions assolides en les proves, l'equip tarragoní es va veure's retardat fins a la sisena plaça final.

La millor actuació entres les noies va còrrer a càrrec de l'Ana Cabello, que s'imposava de forma brillant en els 100 metres llisos, amb una marca de 14 segons i 21 centésimes. També l'equip de relleu de 4x100, integrat per l'Ana, la Maribel Vallvé, la Pilar Fernández i la Marisa Pradillo, realitzava una gran cursa, finalitzant en tercera posició, mentre que l'Ana Cristina Velasco en llançament de pes (7.71 metres) i la Pilar Fernández en els 400 metres llisos (1.18.22) eren quartes.
Destacar també la important aportació de la debutant Laura Sánchez en els 800 metres llisos, que va aportar el seu granet de sorra per a l'excel.lent classificació de les tarragonines, així com de l'Antònia Royo, sisena en els 1.500 metres llisos, en una competició en la que s'imposava finalment l'equip del Barcelona Atletisme.

L'equip masculí realitzava també una actuació molt completa, encapçalat de nou per un excel.lent i ja recuperat de les molèsties Jesús Montolio, que dominava els 400 metres llisos amb un gran registre de 54.34 segons. Fernando Flores, segon en els 5.000 metres marxa i Luis Sáez, segon en el llançament de javelina, aportaven també un bon grapat de punts a l'equip, com en Juan Carlos Herera, tot i alguna molèstia física, i en Pedro Vacas, recuperat de nou per a la competició, que eren tercers en els 400 metres tanques i en el llançament de disc, respectivament. La resta de l'equip va rendir també a un alt nivell, destacant l'excel.lent debut d'en Josep Maria Puig amb l'equip en finalitzar novè en els 100 metres llisos amb 15 segons i 50 centésimes i de Sergi Hidalgo, desé en els 3.000 metres llisos, i lamentar la inoportuna lesió d'en Jonathan Romera en els 200 metres llisos. L'equip tarragoní finalitzà en la setena posició final, en una competició clarament dominada per l'equip del Pratenc AA.

Uns grans resultats els assolits pels dos equips, que serveixen per cloure de nou una magnífica temporada, en la què les bones marques i la competitivitat han estat sempre acompanyades per un ambient excel.lent i molt familiar, que ajuden a que cada any augmenti el grup en quantitat i qualitat.