Mireia López seleccionada per l’encontre internacional sub20

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 14 Feb 2018

L’atleta del CA Tarragona, Mireia López ha estat seleccionada per representar a la selecció espanyola en la prova dels 60 metres tanques en l’encontre internacional sub20 de pista coberta que es disputarà el proper cap de setmana 24 i 25 de febrer a Minsk (Bielorússia). Així doncs, farà la que serà la seva segona participació amb la selecció espanyola en una competició de nivell internacional.

Mireia és una atleta sorgida de l’Escola del club, que s’iniciava en aquest món de l’atletisme l’any 2009, sent una dels 10 nens i nenes amb els que s’iniciava un gran projecte de futur per part de club, com és l’ECAT. L’ECAT ha anat creixent temporada rere temporada fins a arribar a l’actualitat, on compta amb gairebé 180 nens i nenes a les seves files. Mireia és un dels clars exemples de la feina ben feta des de les categories de promoció del club.