El CAT assoleix la cinquena i sisena posició al català de clubs màster i un rècord de Catalunya de 4x400

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 19 Jun 2018

Els equips femení i masculí del Club Atletisme Tarragona van assolir la cinquena i la sisena posició finals, respectivament, al Campionat de Catalunya Màster celebrat aquest passat diumenge, 17 de juny, a la pista de Castellar del Vallès. A més, l’equip masculí de 4x400 va assolir un nou rècord de Catalunya. En aquesta competició, les puntuacions i posicions obtingudes per cada atleta es ponderen segons la seva edat.

Entre les noies, la que va obtenir més punts per a l’equip va ser la velocista Ana Cabello a la prova de 100 metres llisos. Va aconseguir la segona posició de les participants amb un temps de 14.39s. Les terceres posicions les van aconseguir la Marisa Pradillo al salt de llargada gràcies a un magnífic salt de 3.35m i l’Antònia Royo als 1500 metres, prova en la que va parar el crono amb un temps de 6:04.43, registre que li suposa una millor marca personal. També va aconseguir la tercera posició el relleu 4x100 format per Marisa Pradillo, Maribel Vallvé, Ana Cabello i Pilar Fernández. L’Ana Cristina Velasco, al llançament de pes, va ocupar la cinquena posició amb un bon llançament de 7.63m. L’equip femení el van completar la Maribel Vallvé a 800 metres, la Pilar Fernandez a 400 metres i la Dolors Calatrava a 200 metres.

Per la banda de l’equip masculí, cal destacar el José M. Martín el qual va guanyar la prova de llargada amb un fantàstic salt de 5.85m. Les segones posicions van ser aconseguides pel Jesús Montolio als 400 metres amb un bon temps de 54.20s i pel relleu 4x400 format per Joan Bardina, Jesús Montolio, Juan Carlos Herrera i Jordi Puig amb un magnífic registre de 3:47.82; cal esmentar que aquest temps és nou rècord de Catalunya de clubs de la categoria M-45. Als 400 metres tanques, el Juan Carlos Herrera va assolir la tercera posició amb un temps de 1:01.57. Altres atletes que van aconseguir un bon grapat de punts per a l’equip van ser Josep Ramon Argilaga, als 100 metres, Jordi Puig, als 200 metres, Pere Pardines, al salt d’alçada, i Pedro Vacas, al llançament de disc. L’equip el complementaven de forma brillant Josep M. Puig, Joan Bardina, Ignasi Blanco, José F. Garcia i Quico Iborra, a 4x100, 800, 1500, 3000 metres i llançament de pes, respectivament. La mala sort va acompanyar al més veterà de l’equip, Luis Sáez, que va fer 3 nuls al llançament de javelina i a l’equip de 4x100, el qual va ser desqualificat.

Amb aquests bons resultats es clou la temporada pel que fa referència a les competicions de clubs màster però encara queden diverses competicions individuals. La més propera, i en la qual participaran bona part dels atletes anteriors, és el Campionat d’Espanya Màster que es disputarà a Vitoria l’últim cap de setmana de juny.