Les benjamines són Campiones de Catalunya de cros per equips

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 05 Feb 2019

L'equip benjamí femení del Club Atletisme Tarragona s'alçava amb el Campionat de Catalunya de cros per equips, en la prova disputada aquest passat diumenge a Vic. L'equip integrat per Diana Garcia, Nora Montolio, Duïna Borredà, Lara Garcia, Paula Díez, Maria Ferran, Clàudia Sánchez i Irene de la Rosa, va fer un gran paper, amb unes grans curses per part de cadascuna d'elles, cosa que els va permetre pujar al primer calaix del podi, superant per tant sols 2 punts a les segones classificades, les atletes del club local CA Vic, i fent història al club, sent la primera vegada que un equip lila guanya aquest campionat.

L'equip benjamí masculí, format per Marçal Sinfreu, Quim Sousa, Iker Costa, Pau Esteve i Leo Sánchez, i gairebé tots ells debutants en aquesta cita, finalitzava en una molt bona 10a posició.

L'equip aleví masculí va aconseguir la 12a posició, mentre que el femení, la 13a. Eric de la Rosa, Quimey Izaga, Pau Crespo, Joan Rich i Guillem Ferran eren els integrants de l'equip masculí; i Clara Ortiz de Landázuri, Noemí González, Júlia Gómez i Noa Nin, les del femení. Destacar d'aquests dos equips, que la majoria d'ells són alevins i alevines de primer any, el que fa que sigui d'aplaudir encara més els grans resultats aconseguits.

I els equips infantils van ser els 14ns classificats, per part dels nois (Lluc Subirós, Joan Sinfreu, Joan Sousa, Unai Ortiz de Landázuri i Matías Costa), i les 11es classificades, per part de les noies, amb Júlia Suárez, Anna Artero, Luana Izaga, Èrika Díez, Sílvia Vicente i Laura Expósito. Com en el cas dels alevins, destacar també que la gran majoria de corredors i corredores del club d'aquesta categoria són de primer any.