4 atletes del CAT competeixen al XLII Campionat d'Espanya Sub18 en pista coberta

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 08 Mar 2020
Aquest cap de setmana s'ha disputat a València el Campionat d'Espanya sub 18 en pista coberta.

Laura Yan Solé, Clàudia Mir, Pablo Ángel i Laurine Elisa Marimón eren els representants del Club Atletisme Tarragona que havien aconseguit la mínima per a poder accedir a la competició.

Pablo Ángel quedava 4rt a les eliminatòries del 60 metres tanques amb una marca de 8"29 que li permetia el pas a la semifinal. A la semifinal finalitzava també 4rt no aconseguint el pas a la final en una cursa poc afortunada per l'atleta tarragoní.

En la mateixa prova en categoria femenina, Clàudia Mir debutava en competicions estatals. Disputava les eliminatòries aconseguint una marca de 9"34, no assolin el pas a les semifinals en una prova de gran nivell.

Laurine Elisa Marimón era l'atleta del CAT que disputava dues proves: Salt de llargada i Triple Salt. En el Salt de llargada no va poder demostrar el seu estat de forma, quedant lluny de la seva marca personal amb un millor salt de 5.15 metres. En el concurs de triple salt va finalitzar 9a amb una millor marca d'11.52 metres, molt a prop de la seva marca.

I per finalitzar, Laura Yan Solé competia en la complicada prova dels 400 metres llisos aturant el crono als 1.00.18.

Els quatre joves atletes del Club Atletisme Tarragona es van mostrar satisfets del campionat realitzat, esperant trobar noves oportunitats en la temporada d'aire lliure que tot just comença les properes setmanes.

És important destacar que el Campionat d'Espanya Sub18 d'aire lliure es dipsutarà a les instalaciones municipals Natalia Rodríguez i serà organitzat pel Club Atletisme Tarragona