5 medalles i mínima internacional al Campionat de Catalunya de Marxa en ruta

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 17 Jan 2022

El diumenge es va celebrar Campionat de Catalunya de marxa en ruta, conjuntament amb el 7è Gran Premi de Marxa del Vendrell, als barris marítims de Coma-ruga i Sant Salvador. El Club Atletisme Tarragona ha tingut representació per part de 6 atletes, tots ells han aconseguit un resultat excel·lent.

En la categoria M50, Fernando Flores ha guanyat els 5 km amb un temps de 26’07”, marcant el millor temps de totes les categories de veterans. Joan Bardina ha estat tercer amb un temps de 37’50”.

La també veterana Antònia Royo, ha pujat al 2n calaix del podi de la categoria F55, acabant els 5 km amb 31'03" i obtenint la 6a posició a la classificació conjunta de veteranes.

L'atleta Sub18 Júlia Suárez, s’ha estrenat en els 10 km marxa proclamant-se campiona de Catalunya amb un temps de 48’44”. Aquesta marca suposa la mínima per poder optar al campionat europeo Sub18 que es celebrarà al juny i i també suposa mínima pel campionat del món de marxa per equips sub20.

L’Aleix Olmo i la Irene de la Rosa han estat els únics representants de l’escola del Club Atletisme Tarragona, ambdós són de categoria sub12. Olmo ha estat tercer en els 2 km marxa amb un temps de 14’03” i De la Rosa ha estat setena en els 2 km marxa amb un registre de 14’00.