El Club Atletisme Tarragona a la Radio

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 05 Feb 2003
El pasat dia 30 de Gener el nostre redactor de premsa, Lluís Vázquez va ser entrevistat per l'emisora local Ona Rambla, i en el dia d'avui, dos atletes del Club, Joan Domingo i Adrià Serres han estat entrevistats al plató de Tarragona Radio, en menys d'una setmana membres del Club Atletisme Tarragona han pres part en entrevistes radiofòniques d'emisores de la nostra ciutat, i a més a més, ens han demanat d'entrevistar a dos atletes, Carles Torra i Marc Forcadell, sotscampions en el pasat Campionat de Catalunya Júnior-Promesa en Salt de Llargada i 400 metres llisos respectivament. Podeu descarregar les entrevistes: Entrevista a Lluís Vázquez en format .wav i Entrevista a Joan Domingo i Adrià Serres en format mp3. Grà cies a Álvaro Sáez per enviar les entrevistes.