Ma Carme Torné i Carles Ferrer, campions territorials de cros curt

Lluís Vázquez Vilamajo 23 Jan 2005
Els atletes del Club Atletisme Tarragona Maria del Carme Torné i Carles Ferrer s'han proclamat aquest diumenge campions territorials de cros curt, en el transcurs del campionat celebrat a La Canonja, i que coincidia amb la disputa del XI Cros de Sant Sebastià de La Canonja, XXI Cros Aura, així com amb el IX Campionat comarcal del Tarragonès. La prova, organitzada pel Club Gimnà stic de Tarragona, l'Ajuntament de La Canonja i el Centre Educatiu Aura, ha tingut lloc pels voltants del Pavelló esportiu de La Canonja.

Maria del Carme Torné ha dominat la cursa femenina, disputada a una distà ncia de 3 km, i en la que Alba Torné ha finalitzat tercera.

En la cursa masculina, disputada a una distà ncia de 4,5 km, el domini dels atletes tarragonins ha estat encara més important. Carles Ferrer s'ha imposat a Xavier Cervelló i José F. Garcia Navarrete, segon i tercer respectivament, mentre que Joan Bardina ha estat cinquè. El primer atleta local ha estat César Cerezuela.

La victòria de Carles Ferrer confirma el seu excel.lent estat de forma, ja que aquest atleta va participar ahir mateix en una prova de 3.000 metres llisos en pista coberta, amb motiu d'un control de la Federació Catalana disputat a Vilafranca del Penedès. Ferrer va encapçalar la prova durant bona part de lacursa, i finalment fou tercer, amb una gran marca de 8.59.85.