7 medalles al Territorial de promoció - 3a jornada

Lluís Vázquez Vilamajo 10 May 2005
Els atletes del Club Atletisme Tarragona van sumar un total de set medalles durant la tercera jornada del Campionat Territorial de promoció que es disputà el passat dissabte a les pistes municipals de Camp Clar a Tarragona.

Ivan Benítez encapçalà la representació del club tarragoní, en proclamar-se campió territorial en llançament de disc, amb una marca de 40.65 metres, i sotscampió en salt d'alçada, amb 1.69 metres. En aquesta prova, Agustí Oriol, també amb 1.69 metres (marca personal), es proclamà campió territorial, pel menor número d'intents nuls.

En la prova dels 300 metres llisos, Bernat Rocamora fou segon, amb un temps de 38.1 segons, per davant d'Agustí Oriol, tercer amb 38.7 segons, i d'Oscar Aguirre, cinquè amb 44.1 segons. Tots tres atletes aconseguiren marca personal en aquesta prova.

Les altres dues medalles les aconseguí Beatriu Malla, en ser sotscampiona en els 300 metres llisos, amb un temps de 44.7 segons (marca personal) i tercera en el salt d'alçada, amb 1.44 metres.
Finalment, Oscar Aguirre fou quart en el llançament de disc, amb 24.69 metres.

Amb aquests resultats, els atletes del club tarragoní han sumat un total de tretze medalles en aquests campionats. El seu proper objectiu serà ara el Campionat de Catalunya de promoció, que es disputarà el darrer cap de setmana de maig en jornada previa, i el segon cap de setmana de juny les jornades finals.