2ona Tetratló de Santa Tecla

Lluís Vázquez Vilamajo 06 Sep 2005
El Club Atletisme Tarragona, en col·laboració amb l’Ajuntament de la ciutat, organitza per al dissabte dia 17 de setembre a les pistes municipals de Camp Clar, la II Tetratló Sta. Tecla, emmarcada dintre dels actes de celebració de la Festa Major de Santa Tecla i del XVè aniversari de l'entitat tarragonina.
Per segon any, tots els tarragonins i tarragonines majors de 13 anys que ho desitgin tindran l'oportunitat de practicar l'atletisme en pista i emular així les proeses de la Natalia Rodriguez, en Justin Gatlin, en Manolo Martínez o de Joan Lino i Yago Lamela.
La Tetratló és una prova popular en la que els participants realitzen quatre de les proves més emblemà tiques de l'atletisme, en les que es posa a prova la rapidesa, l'agilitat, la força i la resistència dels participants.
La competició s'inicia amb la prova de velocitat pura, els 100 metres llisos, i continua amb la prova que combina rapidesa i agilitat, com és el salt de llargada. A continuació es disputa el llançament de pes, i la competició es tanca amb la disputa de la prova dels 1.000 metres llisos. Es tracta de proves força assequibles per tothom, i constitueix una bona oportunitat d'aprofitar els consells dels entrenadors i atletes del Club Atletisme Tarragona que estaran al cà rrec de la competició.
La competició s'iniciarà a les 10h, en què s'obrirà el periode d'inscripcions. Mitja hora més tard es donarà inici a l'escalfament per tal de realitzar les proves amb total plenitud de forces, i a les 11h es donarà inici a la competició, la qual està previst finalitzi a quarts de dues.
La puntuació final s'establirá mitjançant les taules de puntuació de la Federació Internacional d'Atletisme (IAAF), i s'establiran quatre categories, com són absoluta i sub-16, masculina i femenina. Es lliuraran trofeigs als guanyadors de cada categoria.
El Club Atletisme Tarragona convida a tots els tarragonins i tarragonines a gaudir de la prà ctica de l'atletisme i alhora posar-se en forma per a fer front a l'atapeït programa de les festes de Santa Tecla.