Pardines i Iborra es doctoren a Oviedo

Lluís Vázquez Vilamajo 04 Mar 2006
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Pere Pardines s'ha proclamat aquest dissabte campió d'Espanya en els Campionats d'Espanya de Veterans de Pista coberta que es disputen a Oviedo. L'atleta tarragoní s'ha imposat en la prova de la pentathló i ha estat medalla de bronze en els 60 metres tanques, prova en la que Francesc Iborra es proclamava sotscampió d'Espanya, ambdós en la categoria M-40 per a atletes de 40 a 44 anys.
Pardines, que combina la seva carrera d'atleta amb funcions d'entrenador en el club tarragoní, s'ha imposat en la prova del pentathló amb una marca de 3.021 punts. La prova s'iniciava amb els 60 metres tanques, en la que Pardines era tecer amb 10.32 segons. A continucació, Pardines saltava 5,14 metres en llargada, llançava el pes a 8,68 metres i saltava 1,68 metres en alçada, de manera que es presentava a la darrera prova en segona posició, però a una diferència respecte al primer classificat equivalent a 8 segons. Pardines s'imposava en els 1.000 metres llisos amb una excel.lent marca de 3.01.52, superant en 42 segons al segon classificat, i aconseguint així la victòria en la prova amb un ampli marge.
Per la seva banda, Francesc Iborra era segon en la prova del s60 metres tanques amb un magnífic temps de 9.67 segons, mentre que Carles Ferrer era quart en la prova dels 3.000 metres llisos, en la categoria M35 per a atletes d'entre 35 i 39 anys.