Esther s'imposa de nou al Llorito

Lluís Vázquez Vilamajo 10 Jun 2007
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Esther Aragonès ha aconseguit aquest diumenge la victòria en la 18ena edició de la Puajada al Llorito, organitzada per la ONCE i que s'ha disputat sota una forta calor. Aragonès ha finalitzat la cursa amb un temps de 25.33, per davant d'Eli Sosa, segona classificada. L'atleta tarragonina, que repeteix victòria en aquesta cursa, ha dedicat el triomf a Emili Barberan, atleta del CA Tarragona que es recupera poc a poc d'un greu accident de trànsit.

En la classificació masculina la victòria ha estat per l'atleta reusenc Senen Escoda, que ha batut el record de la prova amb un temps de 20.57. Tercer ha estat Josep A. Gironès, a un minut del guanyador, mentre que quart era Pedro Ortega, amb 22.08. Altres atletes del CA Tarragona classificats en les primeres posicions han estat Pere Gomès, vuitè i José F. Garcia Navarrete, novè, en una cursa en la que han près la sortida més de vint-i-cinc atletes del club tarragoní.