La Lliga es decideix diumenge a Tarragona

Lluís Vázquez Vilamajo 15 Apr 2009
Aquest proper diumenge es disputarà a les pistes municipals de Camp Clar de Tarragona la segona jornada de classificació del grup B de la segona divisió de la Lliga Catalana de Clubs, en el que el Club Atletisme Tarragona lluita un any més per ascendir a primera. Però les coses no es presenten fàcils per a l'equip tarragoní, ja que per aconseguir passar a la fase d'ascens haurà de remuntar els 10,5 punts que el separen del

segon classificat, la Unió Colomenca Atlètica. La jornada s'iniciarà a les 11h del matí, amb la disputa de les proves dels 5 km marxa, el llançament de javelina i el salt amb perxa. Seguiran les curses dels 200 metres llisos, 400 metres tanques, 800 i 5.000 metres llisos, així com el llançament de pes i el salt de llargada. La competició acabarà als voltants de les 13h amb la disputa del relleu 4x400.

Al final de la primera jornada, la classificació estava encapçalada per la UA Barberà, amb 100 punts, seguits per la Unió Colomenca At. amb 91 punts.

El Club Atletisme Tarragona finalitzà en tercera posició, amb 80,5 punts, mentre que el CA Montornés era quart amb 72,5 punts.

Els dos primers equips al final de la jornada de diumenge disputaran la fase d'ascens a primera, mentre que tercer i quart hauran de lluitar en la fase de descens.

El Club Atletisme Tarragona presentarà un equip integrat per 20 atletes, amb la confiança de remuntar la diferència i classificar-se en la lluita per l'ascens.