Inici dels entrenaments de l'Escola d'Atletisme del CAT

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 10 Sep 2009
Escola CAT d'Atletisme
Una de les novetats d'aquesta temporada emmarcada en el 20è aniversari del Club Atletisme Tarragona, és la creació d'una Escola d'Atletisme per al Curs 2009-2010. L'escola del CAT i les activitats relacionades començaran el 6 d'octubre, prèviament s'aniran realitzant jornades tècniques a partir del dimarts 15 setembre per als més petits i els dimecres per als més grans.

Els horaris d'entrenament al llarg de la temporada seran de 3 dies i 2 per als més petits, dimarts, dijous i divendres, i amb la possibilitat de fer jornades tècniques els dissabtes pels matins quan el calendari atlètic ho permeti.

Així doncs coincidint també amb les festes de Santa Tecla, el Club Atletisme Tarragona organitza el dissabte 19 de setembre la Tetratló de Santa Tecla, enguany la 6a edició, amb proves per als més petits que consistiran en proves de 60 metres llisos, salt de llargada i llançament de pilota.

Es pot consultar informació més detallada a la web del Club Atletisme Tarragona