El Club Atletisme Tarragona s'assegura la permanència a segona i lluitarà en la final d'ascens

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 18 Apr 2011

Magnífica jornada la viscuda aquest diumenge a Tarragona amb la disputa d'una jornada de la segona jornada de la Lliga de Clubs. L'equip tarragoní tot i portar un bon avantatge de 27 punts sobre el 3r classificat, no arribava en la millor de les situacions, per una banda la falta de previsió en la elaboració del calendari atlétic territorial d'aire lliure feia que coincidissin fins a 4 esdeveniments atlétics a la demarcació el mateix cap de setmana, això dispersava els efectius del CAT, amb el que deixava una jornada a casa amb pocs efectius. Tot i això, l'equip presentat va competir a un gran nivell, i va tornar a repetir la segona posició en aquesta jornada, aquest cop lluny del guanyador, CN Nou Barris, que aquest cop es va imposar amb claretat amb 112,5 punts, el CAT amb 82 que ampliava la distància amb el 3r classificat CN Reus Ploms que en feia 68.5 i 4t el CE Universitari amb 62. Aquesta classificació no feia variar la classificació global, que situa al CN Nou Barris i el CA Tarragona com a primer i segon i pertant classificats per disputar la fase d'ascens a primera divisió i el CN Reus Ploms i CE Universitari que hauran de lluitar en la final per no baixar a tercera.

Pel que fa a la competició, no hi va haver cap victòria parcial dels atletes locals però si varies segones places. En la prova de Disc es van aconseguir una segona i tercera posició per Adrià Serres amb 32,70 m i Dani Ariza amb 31,95. Destacada també l'actuació dels homes del 3000 obstacles, que tot i ser la última prova abans del relleu i tenir la segona plaça assegurada, van fer una molt bona actuació, David Lago va ser segon amb 11'14"3 i Fernando Flores 4t amb 11'36"2. En el 110 metres tanques també es van arreplegar un bon grapat de punts, Dídac Ríos va ser 3r amb 17.7 i Quico Iborra 4t amb 18.5", la prova es disputà amb un fort vent en contra, de 3,8 m/s, ventosa també la serie de 100 llisos on Bernat Rocamora era 3r amb 11,6" i Fernando Àlvarez 6è amb 12,2". En el salt d'alçada Pere Pardines tornava a saltar 1,60 en el salt d'alçada i el debutant Àngel Garcia establia un millor salt de 1,40, eren 5è i 8è respectivament, les mateixes posicions per Agustí Oriol i Pau Cervelló al 400 amb 56,8" i 1'00". Debutant també Raúl Torralba en la prova de 1500 on finalitzava 6è amb 4'48"6 seguit de Jose Fco. Garcia amb 4'55"4. En la prova de triple salt l'atleta algerià Farouk Mellakhi que tornava a la competició, va ser 3r amb un millor salt de 12,50 i el veterà Josep M. Mateo va ser 6è amb 10,55 Finalment el relleu improvitzat de 4x100 format per Fernando Álvarez, Josep Maria Mateo, Dídac Ríos i Bernat Rocamora va ser 3r amb 48"6.

Ara només toca esperar els resultats de l'altre grup per veure amb qui seran els altres dos rivals que lluitaran amb el Nou Barris i el Club Atletisme Tarragona per pujara a primera divisió, els dos millors de l'encontre que s'ha de disputar el proper 15 de maig seran els afortunats.