Setena posició dels veterans del CA Tarragona al Català de Clubs

Lluís Vázquez Vilamajo 05 Jun 2011

L'equip de veterans del Club Atletisme Tarragona va assolir la setena posició final en el Campionat de Catalunya de Clubs Veterans disputat aquest dissabte a Lleida. Sota un cel que va amenaçar pluja durant tota la tarda, catorze equips van disputar-se la victòria en la pista lleidatana, que finalment va recaure en el Club Atletisme Nou Barris de Barcelona. L'equip tarragoní va completar una actuació força regular, però la manca de victòries en cap prova li va impedir lluitar pel podi.

La competició es va iniciar amb la prova dels 400 metres tanques, en la que David Lago anava de menys a més per acabar en vuitena posició, amb un temps de 1.07.51. Tot seguit, Jordi Miró era onzè en els 800 metres, amb 2.24.92.

Paral.lelament, es disputaven diferents concursos, en els que Daniel Ariza era quart en llançament de pes (amb un millor tir de 11.08 m), Josep Maria Mateo assolia millor marca personal amb 1.51m en el salt d'alçada, en la que finalitzava en sisena posisió, i Lluis Vázquez era desè en el llançament de disc amb 18.87 m.

En les proves de velocitat, José Miguel Martín assolia un excel.lent quart lloc amb 11.99s, mentre que Joan Blanco era onzè amb 1.05.04.

Luis Sáez aportava un bon grapat de punts en finalitzar cinquè en el salt de llargada, amb un millor salt de 4.12 metres, mentre que el sempre lluitador José F. Garcia Navarrete era novè en els 1.500 metres llisos, amb 4.56.21.

La millor actuació en quant a posició l'assolia un valent Fernando Flores en els 5.000 metres marxa, en la què va aconseguir mantenir-se en el grup capdavanter més de mitja cursa, per acabar tercer amb un magnífic temps de 25.26.79

La competició individual es tancava amb la participació d'altres dos il.lustres veterans de l'equip tarragoní. Jaume Sanchís quatllava una sòlida cursa en els 3.000 metres llisos, prova en la que finalitzava novè amb una marca de 12.32.44, mentre que Amadeo Serres era tambè novè en el llançament de javelina, amb un millor tir de 23.82 metres.

Les proves de relleus servien per tancar la competició i aportaven un bon grapat de punts a l'equip tarragoní, que li permetiren assolir la setena posició final, amb tan sols un punt de marge sobre els equips classificats en vuitena i novena posició. El relleu 4x100, integrat per José M. Martín, Josep Maria Mateo, Dani Ariza i Luis Sáez completaven una gran actuació, sense cometre cap errada en els lliuraments del testimoni, per acabar cinquens amb un temps de 51.08 segons. Per la seva banda, el relleu 4x400, integrat per Joan Blanco, Jordi Miró, Jaume Sanchí si Fernando Flores finalitzava la prova en onzena posició amb un temps de 4.40.37