Primer cros de l'any

Imatge de Bernat Rocamora Chaparro
Bernat Rocamora Chaparro 15 Jan 2012

El primer cros de l'any, ha tocat fer-lo avui, a l'Escola Pràctiques. I, amb la col·laboració del Club  Atletisme  Tarragona ha estat un cros molt ben organitzat i amb els horaris seguits al peu de la lletra.

L'escola del nostre club ha estat molt participativa, i increible a nivell de podis. Sembla que els excessos  del Nadal no han passat factura a les panxes dels nostres atletes, ja que el CAT s'ha endut més de 15  trofeus, amb només un de la cursa popular.

Aquest cros era el 8è de la lliga comarcal de cros, i, recordant que puntuen els 7 millors resultats d'un  total d'11 crossos, a nivell de victòries cal destacar la regularitat dels atletes Marta Targa ( alevina) i  Aleix  Lago (benjamí), que avui participaven en el seu 7è cros i marcaven la 7a victòria. A més a més  avui les  benjamines Laura Mascarell, Berta Sánchez i Marta Ros han fet un triplet (obtenint les places en  l'ordre  respectiu), fent gaudir d'un final molt emocionant.

La propera cita és diumenge que ve a la Canonja, i recordem que el dia anterior hi ha el territorial sub-  13  per equips a les pistes d'atletisme de Cambrils, les jornades de pista es van apropant...

Moltes felicitats a tots i totes! I gràcies per venir en un dia on a primera hora, el fred feia mal.