L'Ecat llueix a Mataró

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 29 Jan 2012

Les categories més joves del club han participat avui al 92è Campionat de Catalunya de Cros Individual i per Equips.

La jornada esportiva s'havia plantejat pels monitors del club amb la idea d'apropar als més peques del club la disciplina del cros al millor nivell. El club presentava tres equips, tots en categoria femenina i representació també masculina a nivell individual.

Hem gaudit d'una gran jornada atlètica, amb un cros molt ben dissenyat per la participació dels atletes i potser no tant pels espectadors. Un circuit purament de cros, tot de terra i herba amb pujades i baixades exigents i bonics girs. I els resultats... 22ena posició l'equip infantil femení amb la Marta, l'Alicia, la Mireia i la Nerea; la 16ena posició per l'equip aleví femení amb la Sira, la Mar, la Berta Sánchez i la Berta Pardines; i la 9ena posició per les benjamines amb la Paula García, la Cèlia, la Marina i la Paula Masdeu. Potser us ajudarà a valorar els bons resultats el saber que a cada categoria han classificat prop de 30 clubs o que, per exemple en categoria aleví femení han arribat a meta 229 participants.

Tot i que no és de les peques, també cal destacar la Julià Ollé en categoria absoluta amb una meritòria 33ena posició.

Resultats a destacar... tots. Valoreu vosaltres mateixos i recordeu que parlem d'un Campionat de Catalunya: mini-IMG 7979 IMG_1625.JPG

35 IF   Marta Targa Garcia
98 IF   Alicia Vazquez Domingo