Les noies absolutes a punt de donar la sorpresa

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 13 May 2012

L’equip femení va donar ahir una lliçó de coratge i punt d’honor i va estar a punt d’assolir l’objectiu de l’ascens a primera catalana la temporada del seu debut a la Lliga Catalana de Clubs.

Les noies partien d’un desavantatge de 37,5 punts respecte al segon club classificat en la primera jornada de la fase d’ascens, però la seva constància va aconseguir que l’equip fes una remuntada extraordinària i és quedessin a només 5,5 punts del pas a primera i van acabar guanyant la segona jornada. Finalment Cornellà Atlètic i C.A. Mollet van aconseguir l’ascens.

Una altre jornada de les que fan afició. No cal enumerar totes les marques aconseguides, però per que us feu una idea només de la gran actuació, van guanyar les proves de 100 m.ll., 100 m.t. javelina, pes i van assolir segones posicions en 100 m.t., alçada i el relleu 4x100. Un equip que fins i tot portava reserves i una afició amb els papis, atletes i socis de club que vam animar fins que la veu ja no podia més i que no es van moure fins l’última prova, el relleu 4x100, on l’equip encara tenia opcions de acabar de recuperar els punts necessaris.

A totes elles ENHORABONA.