Les categories més petites als campionats de Catalunya de clubs

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 13 May 2012

Si ahir eren les noies de categoria infantil les que disputaven el Campionat de Catalunya per Equips d’Aire Lliure, aquest matí ha estat el torn de les categories benjamí i aleví.

Les noies de l’equip aleví femení ha finalitzat en vuitena posició amb una magnifica actuació, sobretot si tenim en compte que la major part de les integrants de l’equip eren atletes de primer any de la categoria. La victòria final en aquesta categoria ha sigut pel Nàstic... enhorabona.

La categoria benjamí femení ha patit dos baixes per lesió i també presentava un equip amb participants de primer any i això no ha ajudat gaire a la consecució d’un mlllor resultat. Però les absències s’han suplit amb les ganes de les noies, que hi han posat tot el seu somriure i un esforç addicional per tal de poder completar el campionat. Finalment han aconseguit pujar fins la setzena posició i completaven així un cap de setmana històric pel club, amb la participació de equips fins en tres categories de promoció al campionat de Catalunya per equips.

A totes... gràcies i moltes felicitats.