El cap de setmana més ple de la temporada

Imatge de Bernat Rocamora Chaparro
Bernat Rocamora Chaparro 17 Apr 2013

Aquest cap de setmana el tenim ple de jornades, on hi participen des dels més petits de l'escola fins als més grans del club.

Dissabte pel matí es disputa a Mataró la prèvia del campionat de Catalunya de relleus de les categories aleví, infantil i cadet. Portem la increïble suma de 16 equips entre les tres categories:   dos equips 4x60 AF,   un 4x60 AM,   dos 3x600 AF,   un 3x600 AM;   dos 4x80 IF,   un 4x80 IM,   dos 4x200 IF,   un 4x200 IM;   un 4x100 CF,   un 4x100 CM,   un 4x300 CF   i   un 4x300 CM.

Per la tarda del mateix dia, a les pistes de Camp Clar hi ha la 1a jornada del campionat territorial benjamí-aleví-infantil-cadet individual i per equips sub-14 i sub-18.

Diumenge pel matí, és el torn dels més petits de l'escola, el CET organitza una trobada del Gaudint de l'Atletisme, i el grup dels minis aniran a gaudir del nostre esport a les pistes de Torredembarra.

Paral·lelament amb els minis, els més grans del club ( tot i la partipipació d'alguns/es cadets de l'ecat), disputen a Camp Clar la 2a jornada del Campionat de Catalunya de Clubs. Aquesta jornada l'organitzem nosaltres a casa nostra, així que, tot aquell que vulgui animar, veure bon atletisme i/o ajudar, serà benvingut.