Eleccions a la Junta Directiva

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 26 Jun 2013

Benvolguts socis,

Us comuniquem que tal com marquen els estatuts del Club Atletisme Tarragona, el mandat de l'actual Junta Directiva ha arribat a la seva fi i s'han convocat eleccions per al divendres dia 26 de juliol de 2013 a les 19:00 a un lloc encara per determinar, aprofitant aquesta data per a les eleccions es farà l'Assemblea General de Socis.

El termini màxim per presentar candidatures seran les 23:59 hores del dilluns 15 de juliol es podrà fer per correu electrònic a l'adreça cat@clubatletismetarragona.cat.

Els requeriments per tal de ser electors i candidats inclouen el tenir la majoria d'edat i no tenir suspesa la condició de soci del Club.

En cada candidatura presentada hi ha de figurar la totalitat dels seus membres, encapçalats pel candidat a president i un mínim de 3 persones (per a cobrir les funcions de president, secretari i tresorer)

Per garantir el correcte funcionament de les eleccions s'ha realitzat un sorteig per tal de constituir una junta electoral amb 3 socis majors d'edat i 2 suplents.

Els 3 representants de la junta electoral seran els socis:

• Pilar Fernandez Carranza, sòcia número 398

• Agustí García Cubells, soci número 316, sent aquest el president de la junta

• David Lago Camps, soci número 266

I com a suplents els següents:

• Álex López Vila, soci 227

• Joana Pinyol Margalef, sòcia 376

Agraïm la vostra col·laboració i restem a la vostra disposició per qualsevol dubte.

Salutacions