Brillant actuació del CA Tarragona al Campionat de Catalunya de Clubs Absolut

JosepM

El CA Tarragona ha pres part aquests dos darrers caps de setmana en les jornades classificatòries del Campionat de Catalunya de clubs absolut.

Després de les dues jornades de classificació, el CAT ha finalitzat en 12a posició amb un total de 43.015 punts (1.233 punts més que la temporada 2018), i s’enfrontarà en el GRUP B on es lluitarà per les posicions 9a i 16a de Catalunya amb al CA Canaletas, UA Montsià, Unió Colomenca, CA Granollers, Barcelona Atletisme, CEiE Gironí i CA Laietània.

El Club Atletisme Tarragona continua fent història any rera any ja que mai havia assolit l'umbral dels 43.000 punts.

En la primera jornada les remodelades pistes de Camp Clar albergaven la primera jornada classificatòria del Campionat de Catalunya de clubs absolut.

A primera hora del matí eren els atletes de...