Brillant participació de l'ECAT al cros de Vila-Seca

nerea

Com cada any, el Club Atletisme Tarragona, va comptar amb un gran número de participants, concretament 123 atletes. Un bon inici de la temporada de cros escolar, que cada any porta tantes alegries.

Per part de l'ECAT, va haver-hi 5 primers llocs, 5 segons llocs, 5 tercers llocs i 6 quarts. Amb aquests resultats afrontem amb moltes ganes i il·lusió els següents crossos.

Calendari de Cros 2019-2020

Didac

Estem a punt d'arrancar les proves de la temporada de cros. Tornen els diumenges plens de liles, emocions i diversió.

No hi podeu faltar!!!

Data Cros     Lloc         Informació
27-10-2019 37è Cros de Vila-Seca Vila-seca

Reglament

Llista inscripcions

09-11-2019 43è CROS “ELS ÀNGELS – LA GRANJA” Tarragona Reglament
Llistat inscripcions
17-11-2019 X Cros Escolar El Roquissar - Altafulla Altafulla Reglament
Llistat inscripcions

NOTA INFORMATIVA

Jose

Degut a la convocatòria de vaga general per avui dia 18 d’octubre de 2019 us informem que les activitats del club poden veure’s afectades.

En aquest sentit, l’activitat de l’escola del club ha estat completament suspesa i les sessions d’entrenament dels grups de les categories superiors poden quedar igualment restringides. D’aquest darrers, us recomanem la consulta directament amb els monitors i entrenadors per tal de conèixer la situació.

LA JUNTA DIRECTIVA