Campionat de Catalunya de clubs veterans diumenge a Camp Clar

Lluís Vázquez Vilamajo 27 Jun 2014

Organitzat pel Club Atletisme Tarragona, es disputa aquest diumenge a l'Estadi Municipal de Camp Clar la vuitena edició del Campionat de Catalunya de Clubs Veterans, en la que l'equip tarragoní prendrà part tant en categoria masculina com femenina. Un total de vint clubs participaran en el campionat, dels quals dotze lluitaran en la competició masculina per destronar al Pratenc AA, guanyador els dos darrers anys. Un èxit també la presència de vuit equips femenins, en una competició que guanya adeptes any rera any, i en la que l'equip tarragoní lluitarà per  millorar la quarta posició assolida l'any passat, mentre que la lluita per la victòria ha de ser entre l'Avinent Manresa, el Pratenc AA i el Barcelona Atletisme, si no hi ha cap sorpresa.

El CAT presentarà un equip integrat per vint atletes, catorze homes i sis dones, d'entre 35 i 65 anys, per a completar les vint-i-dues proves de què consta el campionat. La competició  s'iniciarà a les 10h del matí amb la disputa dels 5 kilòmetres marxa masculins, el salt de llargada femení i el llançament de disc masculí, i s'allargarà fins al migdia, quan es disputaran les proves de relleus que tradicionalment tanquen la competició.