Maria Álvarez, Marina Tibau i Maria Montañés al Nacional júnior

Lluís Vázquez Vilamajo 03 Jul 2014

Les atletes del Club Atletisme Tarragona Maria Álvarez, Marina Tibau i Maria Montañés prendran part aquest cap de setmana en la 61ena edició del Campionat d'Espanya júnior, que es disputarà a Castelló.

La primera en debutar serà Maria Montañés, el dissabte per la tarda, prenent part en la prova del llançament de disc. La Maria, després de la seva estada als Estats Units per estudis, ha retornat amb força a aquesta prova, en la què recentment ha batut el récord del club amb un gran llançament de 37.97 metres.

A continuació saltarà a la pista la Maria Àlvarez, en la prova de salt d'alçada. Després d'un any fora de la competició a causa de les lesions, la Maria ha tornat amb molta empenta, com ho demostra la medalla de bronze assolida en el Campionat de Catalunya, prova en la què, en superar el llistó en uns excel.lents 1.59 metres aconseguia la mínima per anar a Castelló.

El diumenge per la tarda serà el torn de la Marina Tibau, en la prova de llançament de pes, en la què l'atleta tarragonina no ha deixat de millorar les seves marques fins a presentar-se a aquests campionats amb una magnífica marca de 11.42m, que de ben segur tractarà de millorar a Castelló.

Molta sort a les tres i a disfrutar de l'experiència, tan elles com els seus entrenadors, Joan Domingo i José M. Martin, ja que la classificació assolida és el merescut premi al magnífic treball realitzat durant tota la temporada.