Jorge de Andrés, 5è classificat a la Mitja Marató de Salou

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 15 Dec 2014
Jorge de Andrés, 5è classificat a la Mitja Marató de Salou

A la Mitja Marató de Salou, l'atleta del Club Atletisme Tarragona Jorge de Andrés ha demostrat un gran estat de forma entrant cinquè a meta aturant el crono a l'hora i 15'31''. Josep Casas ha estat el 89è (1:27:53). La cursa ha estat guanyada per l'atleta tarragoní Pedro Ortega (Evasion Running Reus) que ha entrat a meta en 1:13:26. Segon ha estat Ferran de Torres (Runners Tarragona) i tercer Iván Ramírez (Zenit Twinner), mentre que Fernando Flores ha completat la cursa amb un temps excel.lent de 1h 18m 23s.

A Salou també, en la Cursa de 10 kms, l'atleta del Club Atletisme Tarragona Héctor Mateu ha fet un temps de 51'35''. El guanyador dels 10 kms ha estat Sergi Hidalgo del Borges Trail (33'59''), segon Joan Rosich del C.A. Santa Coloma i tercer Raúl Gómez del Evasion Running Reus
.

A destacar també la participació d'alguns atletes del club en la cursa de 5km per la Marató de TV3 que s'ha disputat aquest diumenge pels carrerrs de Tarragona.