Montse Montañés, bronze en martell al Campionat d'Espanya i quarta en pes

Lluís Vázquez Vilamajo 10 Jul 2016

L'atleta del Club Atletisme Tarragona Montserrat Montañés Arbó ha assolit una sensacional medalla de bronze en la prova del llançament de martell del Campionat d'Espanya cadet, disputat aquest cap de setmana a l'Estadi Municipal de Granollers, en el què ha arrodonit la seva gran actuació finalitzant quarta en el llançament de pes.

L'atleta entrenada per en Joan Domingo protagonitzava un excel.lent concurs en el llançament de martell, amb cinc llançaments per sobre dels 45 metres, i realitzant tres grans llançaments finals, en tots els quals millorava la seva marca personal, fins a deixar-la en uns magnífics 48.71 metres, que li garantien la medalla de bronze per un ampli marge. Les dues primeres posicions del podi foren per a atletes del Club Playas de Castellón: Clara Arnau, primera amb 49.47 metres, i Aitana Safont, segona amb 49.25 metres.

La Montse arrodonia la seva gran actuació en el campionat finalitzant en quarta posició en la prova del llançament de pes, en la que realitzava un millor llançament de 11,82 metres, a només deu centímetres del bronze, que seria per Alba Martínez (La Inmaculada) amb 11.92, i només tres centímetres per davant de la cinquena classificada. La victòria fou per Aurea Blasco (Correr el Garbi) amb 12.71 metres, amb la mateixa marca que la segona, Eva Cuenca (Atletismo Alcorcón).