Els atletes del CAT solidaris amb La Marató de TV3

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 10 Dec 2018

Diumenge passat, alguns atletes del club tarragoní prenien part en el Trofeu Salceda i Castells de Cambrils, una cita solidària amb La Marató de TV3, aquest any dedicada al càncer, en què el tots els diners recaudats seran destinats a aquesta causa.

En categoria aleví masculí, Eric de la Rosa guanyava la cursa dels 2.000 mll amb un magnífic temps de 7:40.23 minuts, seguit de Quimey Izaga, que entrava 10 segons després, i Ivan Ferrer que creuava meta en 6a posició.

En categoria aleví femení, la única representant del club, Clara Ortiz de Landázuri, finalitzava en 2a posició, amb un bon temps de 8:38.77 minuts.

En categoria benjamí, només dues atletes es van atrevir a córrer els 1.000 mll. Són Irene de la Rosa i Paula Díez, que van decidir fer tota la cursa una al costat de l'altra, i entrant a meta en 6a posició, empatades a temps.

En categoria juvenil, Dídac Safont i Alex Ortega eren 1r i 2n, respectivament, en els 3.000 mll. I en la mateixa distància, però en categoria màster, Óscar Gómez guanyava la cursa per davant de Peio Ortiz de Landázuri, en un final ben ajustat en què es va decidir a la recta de meta; Valentín Izaga entrava en 3a posició i Pedro Ortega ho feia en 4t lloc.