La manca d'efectius condemna el CAT a la lluita per evitar el descens

Lluís Vázquez Vilamajo 21 Apr 2008
El Club Atletisme Tarragona va finalitzar en tercera posició la fase de classificació de la Lliga Catalana de clubs, després de disputar-se aquest diumenge a Terrassa la segona jornada. L'equip tarragoní començava la jornada en segona posició i va quatllar una bona jornada, en la que destaquen la victòria de Bernat Rocamora en els 100 metres llisos, amb 11,7 segons i la d'Adrià Serres en el llançament de disc, amb 32,40 metres. També les segones posicions de Quino Vergara en els 400 metres llisos (52,00 segons), Dídac Río sen salt d'alçada (1,80 metres) i Pedro Vacas en el llançament de martell (33,96 metres) i les terceres posicions assolides per José M. Martín en els 100 metres (12,1 segons). Pedro Ortega en els 1.500 metres (4.16.00)i pel relleu 4x100 (45,7 segons) contribuiren a l'equip tarragoní a mantenir-se en la lluita per la segona posició. Però la manca d'efectius en proves com els 110 metres tanques (sense cap representant) o la manca d'un dels representants en els 3.000 metres obstacles o el triple salt els van fer perdre uns punts que al final serien decisius.
L'equip tarragoní finalitzà en tercera posició amb 161 punts, tan sols 5,5 punts darrera del segon classificat, el CA Gavà . Ara, l'equip tarragoní haurà d'afrontar la jornada final en el grup que lluitarà per evitar el descens, en jornada que tindrà lloc el proper 18 de maig i en la que l'equip tarragoní se les haurà amb la UA Terrassa, el CE Universitari i la UGE Badalona.